Jesienna nuda mi nie straszna!

Za oknami mamy jak narazie piękną polską złotą jesień. Ja osobiście jestem z tego faktu bardzo zadowolona. Mogę z maluszkiem chodzić na spacery, które uwielbia. Te poranne są lepsze, bo popołudniu wszyscy palą już w piecach i powietrze nie jest delikatnie mówiąc zbyt czyste. Większość tych sposób jest dla mnie trochę nie aktualna, bo nie mam czasu się nudzić. :-) Jednak czasami, gdy synek śpi korzystam z tego faktu.



Moje sposoby na nudę:

1. Wybierz się na zakupy. - od porodu wolę robić zakupy w internecie, bo zakupy z niemowlakiem nie są fajne ani dla dziecka, ani dla mamy.

2. Obejrzyj film lub serial. - preferuje wieczorny seans filmowy niż serialowy, gdyż na dłuższą metę jest on mniej absorbujący - w seriale czasami za bardzo się wkręcam, a nie zawsze mam czas i siłę oglądać telewizję wieczorem.

3. Przeczytaj książkę lub jakieś czasopismo. - nad tym punktem muszę popracować. Kiedyś czytałam naprawdę bardzo dużo książek. A od dłuższego czasu nie przeczytałam ani jednej.

4. Posurfuj w Internecie. - z tym radzę ostrożnie, bo internet zabiera zazwyczaj za dużo czasu.

5. Porozmawiaj z kimś przez telefon/Facebook. - preferuje spotkanie na żywo, jednak z racji przeprowadzki nie mam takiej możliwości, więc ratuje się jak mogę.

6. Rozwiąż krzyżówkę lub sudoku. - wymaga to trochę wysiłku, jednak warto.

7. Ułóż puzzle. - tego nie robiłam od bardzo dawna..

8. Narysuj coś lub namalowany. - ten punkt należy raczej do mojego męża.

9. Ugotuj coś lub upieczony. - mmm... Aż naszła mnie ochota na sernik..

10. Zajmij się swoim zwierzęciem. Weź psa na spacer, wykąp go lub pobaw się z kotem.

11. Zrób porządek na swoim komputerze. - ja mam milion plików i folderów na pulpicie.

12. Posprzątaj w swoim pokoju. Być może okaże się, że nie jesteś wcale aż tak bardzo znudzony, tylko przytłoczony bałaganem jaki u ciebie panuje.

13. Zrób porządek w szafie i pozbądź się rzeczy, które już na ciebie nie pasują, wyszły z mody lub nie nosisz ich już od dłuższego czasu.

14. Sprzedaj rzeczy, których już nie potrzebujesz. Dlaczego nie wystawić na sprzedaż, na przykład na Allegro ubrań, których już nie nosisz, książek, które przeczytałeś i innych niepotrzebnych szpargałów?

15. Zrób gruntowne porządki w mieszkaniu/strychu/piwnicy.

16. Zrób przemeblowanie w pokoju. Przesuń szafkę, powieś obrazek, zmień zasłony.

17. Spotkaj się ze znajomym. Idźcie na kawę, piwo, spacer, pobiegać, zagrajcie w jakąś grę. Możliwości jest bardzo dużo.

18. Idź pozwiedzać miejsce, w którym mieszkasz. Możesz odwiedzić swoje ulubione miejsca lub wybrać się tam, gdzie normalnie nigdy nie bywasz.

19. Idź na grzyby! (mówi to Pani Grzybek :-)) jest ich w tym roku naprawdę sporo.

20. Zrób zdjęcia. Sfotografować możesz cokolwiek – siebie, swoje dzieci, psa, krajobraz.

21. Ćwicz! Możesz iść na rolki, rower, pobiegać lub po prostu pogimnastykować się w domu. - mój synek zapewnia mi codziennie ćwiczenia - skłony, podnoszenie ciężarów itp.

22. Naucz się czegoś nowego, czego zawsze chciałeś się nauczyć. - istnieje tyle kursów czy to online czy takich na które można pójść, że nic tylko wybierać spośród wszystkich takie które nas zainteresują.

23. Zrób się na bóstwo. Pomaluj paznokcie, zrób maseczkę na włosy/twarz. Wypróbuj nowy makijaż czy fryzurę.

24. Wybierz się do kosmetyczki, fryzjera, spa lub na masaż. - muszę niedługo zrealizować ten punkt.

25. Weź długą, odprężającą kąpiel. Domowe spa jest idealnym sposobem na deszczowe jesienne wieczory.

27. Idź spać. Jeżeli jesteś bardzo znudzony i nie chce ci się nic robić, to być może po prostu przyda ci się mała drzemka.


A wy jakie macie sposoby na nudę? :-)

Komentarze

  1. Wybieram zakupy i książkę. Idealny sposób na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwię się, że spotkanie ze znajomymi jest dopiero na 17 miejscu! Ogólnie fajne rady, ale ja nie mam czasu na nudę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak daleki punkt wynika z tego, że po porodzie przeprowadziliśmy się do innego miasta i przy bardzo absorbującym maluszku nie miałam czasu poznać nowych osób, a ze starymi znajomymi którzy też mają swoje życie kilkaset kilometrów dalej spotkać się nie jest łatwo :-)

      Usuń
  3. Przeważnie spacer lub książka, robienie fotek albo pisanie bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam czasu się nudzić, bo właśnie robię to co napisałaś, czyli czytam książki (chociaż ostatnio u mnie z tym słabo), sprzątam pokój, zajmuję się moją świnką morską, która wiecznie chcę się miziać i bawić no i oczywiście dużo czasu spędzam na moich dwóch blogach, dzięki którym zapominam o wszystkim. Jak zasiądę do komputera i zajmę się pisaniem postów to trudno mnie odciągnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam czasu się nudzić, bo właśnie robię to co napisałaś, czyli czytam książki (chociaż ostatnio u mnie z tym słabo), sprzątam pokój, zajmuję się moją świnką morską, która wiecznie chcę się miziać i bawić no i oczywiście dużo czasu spędzam na moich dwóch blogach, dzięki którym zapominam o wszystkim. Jak zasiądę do komputera i zajmę się pisaniem postów to trudno mnie odciągnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie czytanie książek, ale lubię też robić zdjęcia, albo szukać inspiracji np. dotyczących urządzania wnętrz w internecie lub piec ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak chodzi o internet to faktycznie :) ja moglabym cały dzień siedzieć na internecie 😀I ten dzień leci jak 5 minut

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień jest najmniej odpowiednią porą roku na nudę! Ja dopiero jesienią mam ochotę na naprawdę długie spacery. I uwielbiam, kocham i ubóstwiam zwiedzać jesienią kawiarnie:) Nuda nie ma szans!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam czasu na nudę :P ale jak juz się nudzę to z jakimś słodkim napojem i ciasteczkami owinięta kocykiem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz