Produkty Palmer's wysłać na palmę?

Jakiś czas temu podczas promocji w Rossmannie na produkty dla kobiet w ciąży zakupiłam między innymi Kojącą oliwkę dla kobiet w ciąży i Pielęgnacyjny balsam przeciw rozstępom firmy Palmer's.



Na stronie producenta znajdziemy takie informacje:


Pielęgnacyjny balsam przeciw rozstępom. 



Specjalistyczny balsam został stworzony do stosowania na całe ciało, aby zmniejszyć ryzyko powstania rozstępów oraz rozjaśnić już istniejące. Czyste masła kakaowe, shea i witamina E nawilżają oraz wygładzają skórę, a specjalna formuła Bio C-Elaste™ zawierająca składniki o działaniu przeciwrozstępowym, pomaga poprawić jej elastyczność. Balsam przeznaczony jest do codziennego stosowania, najlepiej od pierwszego trymestru ciąży.

Przeznaczenie:

Głównie zalecamy stosowanie preparatu w czasie ciąży. Należy go stosować zamiast zwykłego balsamu nawilżającego nawet 3 razy dziennie. Balsam przeznaczony jest również dla osób z tendencją do powstawania rozstępów, np. przy szybkiej utracie wagi ciała, u nastolatków w okresie wzrostu. Może być stosowany na całe ciało.

Działanie i cechy produktu:

  • • zmniejszenie ryzyka powstania rozstępów skóry
  • • nawilżenie, odżywienie i zwiększenie elastyczności skóry
  • • rozjaśnienie i spłycenie rozstępów już powstałych
  • • przyjemny zapach, wygodna aplikacja dzięki opakowaniu z pompką. 

  • Składniki aktywne

masło kakaowe, masło shea, witamina E, kolagen, elastyna, ekstrakt z wąkrotki azjatyckiej, olejek ze słodkich migdałów, olejek arganowy

Sposób użycia: 

Stosować balsam delikatnie wmasowując kolistymi ruchami. Można stosować produkt na całe ciało, jak zwykły codzienny balsam lub tylko na miejsca najbardziej narażone na rozstępy: pośladki, uda, brzuch, piersi, lędźwia. W ciąży najlepsze rezultaty przynosi nakładanie balsamu w formie delikatnego masażu.


Kojąca oliwka dla kobiet w ciąży.




Ten wyjątkowy olejek został przygotowany, by przynieść ulgę swędzącej, suchej skórze brzucha w czasie ciąży.  Kombinacja czystego masła kakaowego, witaminy E, lecytyny, kolagenu i elastyny wygładza, zmiękcza i nawilża skórę. Składniki szybko łagodzą i koją swędzącą skórę. Poprawiają jej elastyczność i jędrność. 

Przeznaczenie:

Oliwkę zalecamy stosować w czasie ciąży do pielęgnacji brzucha, zwłaszcza w przypadku uczucia swędzenia rozciągającego się brzucha.

Działanie i cechy produktu:

  • • zmniejszenie efektu swędzenia skóry
  • • nawilżenie, ukojenie i wygładzenie skóry oraz poprawienie jej elastyczności
  • • wygodna aplikacja dzięki opakowaniu z pompką

  • Składniki aktywne: 

masło kakaowe, witamina E, kolagen, elastyna, lecytyna


Producent zapewnia również, że produkty z linii dla kobiet w ciąży są przebadane dermatologicznie i są hipoalergiczne.

I tutaj niestety bardzo się zawiodłam. 

Jako, że produkty tej marki były nowością w mojej pielęgnacji postanowiłam na początek wypróbować je stopniowo, a nie naraz. I bardzo dobrze zrobiłam. Przez około 2 tygodnie stosowania Pielęgnacyjnego balsamu przeciw rozstępom byłam zadowolona. Nie licząc zbyt intensywnego zapachu kakaowego, który momentami mnie mdlił. Najczęściej balsamowałam się po wieczornym prysznicu. Balsam ładnie nawilżał skórę, jednak innego działania nie zauważyłam. Jednak po dwóch tygodniach nagle dostałam uczulenia - czerwona, piekąca i swędzącą wysypka na brzuchu. Dwa razy jeszcze wypróbowałam go na niewielkim fragmencie brzucha i ponownie mnie uczuliło.
Na szczęście mogłam go używać na skórze ud bez wystąpienia uczulenia. Nadal intensywny zapach mi przeszkadzał. Balsam zapobiegł powstaniu nowych rozstępów, jednak nie jakoś znacznie.


Nie miałam odwagi użyć Kojącej oliwki dla kobiet w ciąży na skórze brzucha w obawie przed uczuleniem, jednak użyłam jej dwukrotnie na udach, więc nie mogę się wypowiedzieć o tym czy rzeczywiście zmniejsza uczucie swędzenia na brzuchu.


Zawiodłam się na produktach Palmer's. Dobrze, że nie kupiłam ich w regularnej cenie, a trochę taniej. Uważam, że nie są one warte swojej ceny, która jest według mnie bardzo wygórowana w stosunku do jakości.



A jak u Was sprawdziły się te kosmetyki, jeśli oczywiście ich używałyście? 

Komentarze

  1. Ja mam balsam ale z wyglądu inny niż twój narazie nic mnie nie uczulilo ale używam go dość krótko i jeszcze nie umiem powiedzieć czy się polubimy 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będziesz miała przykrej niespodzianki. :-)

      Usuń
  2. Ja sama nie wiem, czy wierzyć tego typu kosmetykom, czy nie. Bardzo bym chciała, żeby działały, ale rozstęp czasem tak czy siak się gdzieś pojawi i nie wiem, czy jesteśmy w stanie tego uniknąć :D Szkoda w każdym razie, że u Ciebie pojawia się uczulenie na produkty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto stosować takie produkty niż później pluć sobie w brodę. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz