Jakie torebki powinny się znaleźć w damskiej szafie? I moja wishlista torebkowa

Chyba każda kobieta uwielbia torebki. Ja więc nie będę w tym odstawać od większości.

W każdej damskiej szafie powinno się znaleźć kilka różnych torebek dostosowanych do różnych okazji.

1. Kopertówka.
Mała torebka, zazwyczaj do trzymania w ręce, ewentualnie na ozdobnym łańcuszku. Pomieści w sobie zazwyczaj telefon, szminkę, klucze i dokumenty, czy pieniądze. Idealnie sprawdza się na jakieś wyjścia na imprezę gdzie nie potrzebujemy zabierać dużo rzeczy ze sobą. Pasuje do eleganckich kreacji. Najlepiej by była w czarnym kolorze. Choć kto broni nam zaszaleć?

2. Listonoszka/mała torebka na codzień. Oczywiście na pasku do przewieszenia przez ramię. Powinna pomieścić rzeczy które są nam niezbędne na codzień jak i dodatkowo np. książkę do czytania w autobusie. Idealne sprawdzi się na zakupy, spacer czy do pracy. Warto mieć np. 2 takie torebki w szafie; jedną w kolorze czarnym a drugą jaśniejszą - przyda się do lżejszych wiosennych czy letnich stylizacji.

3. Shopperka - duża torba, która pomieści naprawdę wszystko. Przyda się na zakupach, jak i również do pracy czy szkoły, gdyż zmieści się w niej nawet laptop.

4. Plecak - torebka, która przypadnie do gustu mamom, gdyż wolne ręce na spacerze z dzieci są czymś na wagę złota. A wszystkie niezbędne dziecięce rzeczy znajdą swoje miejsce.

Oto kilka torebek które znalazłam ostatnio i wpadły mi w oko.



GINO ROSSI - GINO ROSSI MICHEL - TOREBKA DAMSKA 499 zl




GINO ROSSI - GINO ROSSI LASSI - TOREBKA DAMSKA 499 zl




VERSACE JEANS - VERSACE JEANS - TOREBKA DAMSKA 519 zl




NICOLE LEE - NICOLE LEE BLACK - TOREBKA DAMSKA 489 zł




MENBUR - MENBUR - TOREBKA DAMSKA 269 zl




CALVIN KLEIN - CALVIN KLEIN NIGHT OUT SMALL - TOREBKA DAMSKA 599 zł





CALVIN KLEIN - CALVIN KLEIN CONTEMPORARY HOBO - TOREBKA DAMSKA 1399 zł




MENBUR - MENBUR - TOREBKA DAMSKA 319 zł




NICOLE LEE - NICOLE LEE READ MY LIP - TOREBKA DAMSKA 469 zł




CALVIN KLEIN - CALVIN KLEIN MEDIUM TOTE PRINT - TOREBKA DAMSKA 599 zł





Wszystkie te cudeńka jak i wiele innych perełek znajdziemy TUTAJ

Komentarze

  1. Piękne są!! Ja mam teraz Tous i jestem nią zachwycona. CK tez mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak mi torebki plecaka, do tego się nigdy nie mogłam przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam przez jakiś czas, jednak najbardziej lubię shopperki :)

      Usuń
  3. Przedświąteczny przegląd wykazał, że wszystkie kategorie żona ma zajęte, nie oznacz to, że Gwiazdor nie powiększy kolekcji. GINO ROSSI - GINO ROSSI MICHEL - jest niezła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne torebeczki, zwłaszcza przedostatnia bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam duże workowate torby bo wszystko mogę w nich zmieścić (a potem nie mogę udźwignąć lub znaleźć kluczy)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam duże torebki, ale małą listonoszkę i plecaczek elegancki tez posiadam w szafie :D
    Zapraszam do siebie na ohmystyle.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze, że jako facet nie mam takich dylematów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to musiałabym mieć torebkę Hermiony Granger :D Wiecznie nie mam miejsca w swojej, a nie lubię dużych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna lista torebek i pomysłów na prezent.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz