Prezent dla mężczyzny na święta.

Grudzień to czas prezentów. Nadeszła więc  pora na kolejny prezentowy wpis. Tym razem chciałam przedstawić moje pomysły na prezenty dla mężczyzny. 

Święta już coraz bliżej, więc każdy zaczyna myśleć o prezentach coraz intensywniej. 



Zapraszam do zobaczenia moich propozycji prezentowych.  






Listonoszka 319 zl - mężczyzna musi gdzieś pomieścić telefon, portfel, klucze, dokumenty i to lepiej nie w kieszeniach spodni co brzydko wygląda.





Szalik 279 zł - idealny prezent na zimową porę.




Czapka 179 zl - do szalika warto kupić czapkę do kompletu.




Rękawiczki 219 zł - i jako dopełnienie, ewentualnie jako osobny prezent.




Skarpety 129 zł - takie porządne skarpetki chyba nie będą złym pomysłem.



Pasek do spodni 349 zł - to inwestycja na dłuższy czas.




Portfel 659 zł Versace jeans - portfel to chyba klasyk prezentów dla mężczyzn.




Okulary 45 zł vans - okulary przeciwsłoneczne przydadzą się podczas prowadzenia auta.



Powyższe propozycje prezentowe można znaleźć TUTAJ





Spinki do mankietów 331, 73 zł - bardzo elegancki i gustowny prezent. Dostępne są TUTAJ




Książki  Pakiet mafijny: Ojciech chrzestny. Sycylijczyk. Ostatni Don 75,90 zł - taki komplet chyba spodoba się każdemu facetowi. Taki komplet dostaniemy TUTAJ


I jak znaleźliście coś godnego uwagi i wartego zakupu? :)

Komentarze

  1. Listonoszka mnie zaciekawiła. Jak to się nosi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na szerokim pasku i nosi się podobnie jak damską torebkę, przewieszoną przez ramię. Mój teść ma prawie identyczną i jest z niej bardzo zadowolony. :-)

      Usuń
  2. To ja bym jednak uciekała w klasykę i kupiłabym portfel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mojemu mężowi kupiłam portfel na urodziny to stwierdził, że jemu jest nie potrzebny.. ;-)

      Usuń
  3. U mnie woda toaletowa na Mikołaja, balsam po goleniu. A na święta... jeszcze myślę :) Mój mąż nie należy do osób, które ucieszą się z portfela, skarpet itp... muszę się troszkę wysilić i wymyślić coś oryginalnego, chociaż niekoniecznie drogiego.
    P.s.
    Nie wszystkie linki w poście są aktywne i nie pokazuje po kliknięciu podglądu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż nie używa wody po goleniu.. I też mam problem co mu kupić. :-)
      U mnie na telefonie i laptopie wszystkie linki działają..

      Usuń
  4. Ja mam zawsze z prezentem dla męża największy problem, bo on wszystko, co chce, kupuje sobie sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły na prezent, niestety wszystkie już wykorzystałam ;) Z mężczyznami jest zawsze trudniejsza sprawa, przynajmniej dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój to najchętniej chciałby PlayStation :) Jeszcze nie wiem co mu kupię, ale wiem że za listonoszkę to by się chyba pogniewał. Zawsze się śmieje z facetów z torebkami. Coś tam kiedyś wspominała, że chciałby ładny szlafrok, więc może tego poszukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent dla mężczyzny zawsze stanowi dla mnie problem. Nie ukrywam, że w Twoim zestawieniu najbardziej spodobał mi się zestaw mafijny. Piękne wydanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Ukochany w tym roku dostał (tak tak - już dostał prezent na święta :D) zestaw do robienia piwa. Tzn. nie cały - ale uzupełniający. Sam wybrał, jakie piwo chce robić - więc już je robi. Mam nadzieję, że na Święta to już nas wszystkich tym piwem poczęstuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda propozycja fajna. Co prawda bez szaleństw ale to na pewno sprawdzony sposób na niespodziankę. Czapka i szalik najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz